Det känns ...

Det känns inte som att detta projektarbete går så bra.
Vi har trots allt kollat upp allt som går att kolla upp, eller?
Kan ni ge oss tips?Jag är lite orolig. Jag vill helst ha i alla fall Godkänt på detta.
Läs mer, säg vad vi ska göra för att det ska bli bättre.
Haha, nu låter jag lite desperat och det kanske jag är, så över till lite mer vardagliga saker.

Jag ska på bröllop i helgen, det är min kusin som ska gifta sig. 
Detta ska filmas av teve, så pappa och Kerstin är redan där och hjälper till. (Detta kommer gå på teve i mars).
Min klänning har inte kommit än! Jag vet inte vad jag ska göra. Tydligen ska den skickas från Thailand så det tar massa veckor att få den.
Borde inte det stå på sidan när man skickar efter den?!! Förbannad blir jag!
Så nu är det förstört,och risken för att jag inte har någon bil att åka dit med finns också. HEJA!
Så over and out, nu ska jag försöka se till så att jag inte hamnar efter nå mer.
Tills dess: berätta vad NI tycker om att läsa om.

Kommentarer
Postat av: Spade

köp en i sverige?

2008-10-10 @ 20:44:36
Postat av: susan & tyra

GOTT NYTT ÅR :DDD

2009-01-01 @ 13:19:53
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0