"In the mood"

Den låten är så fruktansvärt bra!
Bilen han har i musikvideon är snygg somfan också.
Fast jag kommer inte ihåg vad han heter just nu. :P Men iaf! Morsan vet vad den heter.

Vi har nyss redovisat vår flyer för röda korset,  det gick... någorlunda bra, har nog gjort bättre jobb i mitt liv men just nu är jag så fruktansvärt trött på allt som har med skolan att göra så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Fly landet eller?
Nej men vad ska man göra när man är så skoltrött så att resten av livet blir lidande?

Latin då, vadfan är det för språk? Nu har vi varit på det två gånger, och det suger fortfarande. Jag vill inte vara nörd, det är ju alla andra i den klassen, vadfan är grejen? Mode med det eller?
Så alla geeks, tell me! Varför vill ni vara så oerhört fula? Strävar ni efter det? Och hur orkar man vara en plugghäst? Det är frågorna jag ger er idag.

Right, nu fick jag ett päron också. Det var ju fint.
Och obs:a att jag inte kan blogga lika mycket som Malin, eftersom jag inte har någon dator hemma, men jag är fan värd att kommentera iaf, för I am Kimm the King, så det så! Och jag är trevlig somfan. ;)

xxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0