Jonas Gardell

ville bara, en liten snabbis då nu när jag ändå inte har så mycket för mig, tipsa om Jonas Gardell.
Visste ni att han är en skitbra författare? Han är en inspirationskälla för mig på många vis och hans böcker griper verkligen tag i en. Jag personligen, har börjat gråta när jag läst några av hans böcker, då dom träffar rätt och känns i hjärtat.
De böcker, eller ja det är snarare en serie på tre böcker som jag gärna vill rekommendera är;

- En komikers uppväxt
- Ett ufo gör entré
- Jenny


sjukt bra böcker faktiskt, som jag önskar att fler hade läst då den serien även tar upp viktiga saker som mobbning, ensamhet och hur det är när man är annorlunda, kan väl bjuda på ett utdrag ur en komikers uppväxt lite kort;

''Man gör sig löjlig men kanske blir man älskad. Då är det värt det. Blir man inte älskad står man där. Och är löjlig''

ser ni? redan där är det känslosamt faktiskt

Har du någon bra bok, som du känner träffar riktigt rätt i hjärtat?

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller helt med mig, men jag gillar inte bara hans böcker utan hela hans "grej" Otroligt rolig humor har han absolut!

2008-09-07 @ 18:51:09
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Malin svarar:

Ja precis, det är hans personlighet som gör alltihopa

kul att någon tycker som jag :)

2008-09-08 @ 14:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0