Ooh, what a beautiful day!

Varför? För att jag ska gadda mig idag! :D
Dags för bröstet den här gången, samt att få mitt vänstra deathskullcherry ifyllt. Det blir najs. Bild kan ni ju få se sen också.^^

Vi har inte bloggat så mycket denna vecka, det har varit fullt upp med skolan tror jag, i alla fall för min del, och än en gång kan jag ju informera er om attt jag faktiskt inte har någon dator hemma. Jävligt dåligt, jag vet, men jag tror att det kommer fixa sig snart, bara jag får tag på ett riktigt jobb. :P

Anyway, i veckan har jag faktiskt varit och hälsat på min käre far, och provkört min blivande bil. Tyvärr går den bara på tre och en halv cylindrar, och det är hål i grenröret, men det skulle tydligen Benny fixa på måndag. :) Sedan är det även mycket rost på den och dragkroken måste bort på grund av det, men det är en bil, och den är körbar, och den är min. :) Efter andra besiktningen är det bara att lacka den och köra! Nog för att den inte har någon servo, men det märks ju bara när man ska backa så det är inga problem.

Jag har även tyckt synd om mig för att jag är så fruktansvärt sjuk, och fått min baseballharrington, och min piké. Men där skedde ett litet missöde, jag hade beställt en piké i strl XS, färg röd, men hemskickat fick jag en vit piké i strl L, HELT FEL WOLFHOUND! Så jag hoppas att det fixar sig, skickade iväg ett klagomail. xD

Nu har vi engelska, vi ska skriva skräckhistorier men eftersom jag har så fantastiskt många böcker med bra skräckhistorier hemma så kan jag ju lika gärna ta en från dem, eller? Har du en bra skräckhistoria? Skräck är min favorit, både i litterärform, på film eller framför en brasa :D (Inte för att jag någonsin sitter framför en brasa, det är väl ändå en amerikansk tradition), men alla former av skräck, det är min passion, strax efter tatueringar.
Är inte det en underbar konst?
Är inte kroppen en duk som bara väntar på att fyllas?
Det tycker fan jag, bara man vet vad man vill ha så är det ju inget man ska vänta på. Det står ju oftast för olika grejor, det är därför jag tycker att tribaler är så jävla värdelösa, vad kan de ha för betydelse liksom?
 
Nu måste jag däremot springa till tåget så jag kan pussa lite på min pojkvän innan jag ska iväg o gaddas. 
xxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0