Seriöst, fjollor..?

Hur supertrist är det inte att gå i skolan egentligen?
Just nu har vi svenska, det är ju helt värdelöst, vem vill lära sig mer svenska? Vi bor i Sverige, hur svårt kan det vara?
Nog för att det finns en hel del i det svenska samhället som inte kan prata eller skriva ordentligt, som en lapp som sitter i skolan:
"Också fanns det ett plektrum i"
vad är det för mening?

Anyway, vi håller på med projektarbetet, går ju faktiskt i trean nu, och ingen har en aning om vad vi vill göra sen. Malin, min kompanjon här, vill tydligen bli en muffinsätande läkare, inga fel med det. Jag vill bli tatuerare, hur lika tror ni vi är? ;)

Mina klasskompisar sitter och lyssnar på kass musik, vet inte vad de heter men det är säkert nån jättekänd liten pojkvasker som sjunger om sin kära o sånt shit. Jag tycker ärligt inte om sånt. Om det är nån av er som gör det, så snälla , berätta för mig hur man kan göra det.

Jag må vara lite hatisk idag, men det får man stå ut med ibland, det håller faktiskt på att bli höst, det blåser, och snart måste man ha långkalsonger på sig, och det blir ju bara jobbigt när man kommer in och det är svinvarmt och man nästan svettas ihjäl. Fan ta vintern!
Och min farsa vill ut och åka skidor tidigt nästa år, ni vet en sån där skidsemester som alla måste ha i februari eller vad det är. Vi är pappa, Kerstin, jag, min pojkvän, min syster Mimmi, hennes pojkvän, mina bröder Charlie, Eskil och Chrille. Hur ska det gå, och så ska vi bo i stuga också. Will I survive, make a guess. ;)

Nej, hösten må vara mysig, men vintern är bara kall, och som  rökare är det ju värdelöst, cigaretten blåser bort och man fryser nästan ihjäl bara för att gå ut o mata cancern i fem minuter. Usch, usch. 

Så hur ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0