sugar in the morning, sugar in the evening, sugar varenda dag..

Jahopp, nyss kommit hem från jobbet. Och som jag utlovade en liiiten presentation av mig själv då?

Jag är då Malin, en av de kloka hjärnorna bakom denna blogg (kanske även den smartaste? hehe, skämt åsido) är 18-år pigg och alert eller något. Är sjukt fäst vid isbjörnar vilket resulterar i att Kimm måste stå ut med mitt eviga tjat om hur de håller på och dör ut och blablabla.

nej..men det där var ganska tråkigt?  vi kan väl prata om något mer roligt som typ pojkar? Jag är jättefäst vid en kille som vi kan säga är i den lite högre åldern men ändå beter sig som ett stort barn. Jag menar, hallå? Är det svårt att bestämma sig om man vill vara med någon eller inte, varför velar alltid killar och håller på? Som om de själva tror sig hålla i bollen, men knappast, för sist jag kollade så passade vi aldrig den till er!
Låter som en moraltant nu, kanske är meningen?  Nej men, när ska de själva inse att dom klagar på oss hur vi håller på, men varför tänker de aldrig på att som man blir behandlat, har man behandlat någon?


Men iaf, någon där ute kanske undrar över rubriken? Men det är iallafall en låt som vi körde ganska ofta i sexan med vår musiklärare Bengan. Vet inte varför, men den har fastnat kvar. Kanske för att jag är sockerberoende? Eller för att jag helt enkelt diggar gamla barnsånger. hah jaja. men iaf.

Ingen av er har väl glömt att top model börjar imorgon?
jag själv har skrivit upp det i min kalender :)

puss /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0