Dear father, I need you! / Five Iron Frenzy

ett mycket bra 3rd wave skaband. :D Hear it.

Det börjar gå mot ett slut.
Och jag känner att det inte har varit så lyckad.
Framgången blev lika med noll.

Heja!

Min jul har varit stressig och mysig. Jag har fått maassa julklappar, och firat den fyra gånger.
Nyår blev det bästa hittills, Baronbacken, Varberga, Stan. Hem. 
Jag har flyttat ihop med min pojkvän, så nu är jag sambo. Pappa kom på att jag var stor igår, och ringde och sa att han tyckte det är läskigt för det betyder ju att han blir gammal. Haha. Och det är läskigt att bo själv. Så mycket ansvar!
Så blev han dessutom av med jobbet igår, inget han kunde hjälpa för com hem gav inte ut mer material, så de nya var tvugna att gå. Hoppas jag har kvar det bara, det får jag veta idag. Kontrakt eller sparken, och isf är vår lägenhet borta och vi får flytta hem till föräldrarna igen. >.<

Hoppas jag överlever...
Projektarbetet ska vara klart och redovisas om tre veckor så snälla hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0